четвер, 7 квітня 2016 р.

На краю Карпат: Мандрівка з Орова до Трускавця

     На Орівський хребет мені доводилось колись ходити ще в 9 класі. Тоді, після ожидівського бабаху з фосфором, місцевих дітей відправляли по санаторіях і таборах, кого куди. Мене відправили під Трускавець. Після першого мого походу на Парашку, в 11 років, я відчував страшний голод за тими враженнями, тому коли сказали, що дітей збирають в похід, хвилин за 5 після того як я приїхав, я, недовго думаючи, кинув речі і пішов з ними. Досі в голові свіжі спогади: круті краєвиди, потім злива, бабуся, що прихистила в себе в хатині п'ятдесятеро змоклих дітей і поїла чаєм))) Де та бабця жила, і чи жива вона зараз, я не знаю. Але недавно вирішив відновити спогади і маршрут в голові. 

     Цього разу я пішов в зворотньому напрямку, з Орова в Трускавець. Все стандартно - зранку зі Львова автостопом до Стинави, на маршрутку не встиг, але добрий хлопець підвіз прямо куди треба, ще й пригостив, уже стандартно - яблуками. І в Орові від церкви я розпочав свій підйом на Береговий хребет, фактично на край Карпат
Орівська долина, вид на захід


Орів
     Під ногами легенький сніжок і багнючка. Ноги повільно промокають. Але плавним пійомом я добираюсь до першої вершини на шляху - Княжої Гори. Я ще здалеку побачив вишки і драбинки, тож в мене жевріла надія сфотографувати не надто стрімкий хребет, з висоти пташиного польоту. Розчаруванню не було меж - драбинки виявились на висоті метрів чотирьох. Але нічого, йдем далі. Тим більше що вже з Княжої відкрились краєвиди на Прикарпаття. Все таки класно на краю Карпат))
Вишки на Княжій
Вид на схід Берегового хребта...
...на захід, на гору Белеїв 772 м.
       Я продовжив свій шлях в сторону Трускавця милуючись краєвидами...
Десь на хребті між Оровом і Зимівками
   З хребта відкривався класний краєвид на Зимівки, за ними на Трускавець та решту Дрогобицької агломерації, хотів би я опинитися там вночі) Зимівки взагалі унікальне село, розташоване під гребенем хребта на схилах п'яти відрогів на самому краю Карпат - я б там жив! 
Зимівки на фоні Трускавця

     Дойшовши до вершини Белеєва ще раз переконуюсь - хто шукає, той знайде. Джекпооот)))!!!
Вишка на вершині Белеєва
     Види з Белеєва ті шо треба)
Вид з Белеєва на Княжу
Вид на західну частину хребта - мені туди
Церква в Зимівках
Доброгостівський став
Ну як без неї - Парашка 1268 м.
     Пообідав і продовжив далі свій шлях на захід, а краєвиди не переставали вражати. Кругом були сліди мисливців і собак, а може і не тільки...
Далекі хутори Орова
Край Карпат
Трускавець
Дальні хутори Орова на фоні Цюхового Долу 939 м. - найвищої вершини Берегових Бескидів 
     Метрів через 500, після заходу в ліс, я дійшов до повороту, з хребта на Трускавець. Де зустрів місцеву жительку, яка, складається враження, тако просто собі на базар в Трускавець ходила: кілометрів 7 туди, 7 назад під гору) Вона сказала, що до Трускавця хвилин 40 і я побіг собі вниз.
Хайвей в Трусквець
      Дорогою я знов, неочікувано-очікувано, виявив маркування. Останнього разу я бачив 1 маршрут на схемі, коли він доходив до Урича. Зараз уже до Трускавця. Мережа росте, шкода, що мало хто про це знає. 

     А я собі неспішно спускався весняним, уже квітучим лісом, на Трускавець, а дарма - ледве встиг на електричку)
Трускавецький залізничний вокзал
      Як встановлю Корел, то буде вам тут карта), хоча там і так немає де зблудити.

2 коментарі: